Reggel kaptam egy e-mailt, hogy lehetőleg mihamarább vegyem fel a kapcsolatot a megadott személlyel a megadott telefonszámon. Így tettem.

A levél a TNT express munkatársától érkezett, ezek szerint őket bízták meg a kézbesítéssel. A biztonság kedvéért megkérdeztem, hogy ki rendezi majd a számlát, amire azt mondták, hogy természetesen a Seagate, mint megrendelő. A Seagate űrlap kitöltése után kapott paraméterek alapján elkészítettem a csomagot, amit a mai napon, háromnegyed háromkor átvett a futár. A korábbi telefonbeszélgetések alapján úgy tűnik, hogy kettő-négy hét alatt végre hozzájuthatok az adataimhoz. Elkiabálni semmit nem akarok, de nekem úgy tűnik, hogy sínen van a "zügy". Meg úgy is tűnik, hogy a sokat szídott Európában másként mennek kicsit a dolgok, mint szeretett hazánkban.
Nem volt akadékoskodás, nem volt értetlenség, nem akarták megmagyaráznui, hogy hülye vagyok. felvették a problémát, beazonosították a terméket, mérlegeltek és elvállalták a garanciális adatmentést. Ahogy azt a legelején is elképzeltem, csak én úgy gondoltam, hogy ez itt minálunk is evidencia. Két napon belül ott van náluk az eszköz és elkezdődhet maga a procedúra, az adatmentés.
Elkiabálni még mindig nem akarom, mert bármikor közbejöhet bármi. Én meg most várok, kettő-négy hétig.